Snart åker jag

Okej, inte snart... Men ganska snart, den 8 augusti åker jag till Kreta i 2 veckor, de ska bli sååå skönt, tills dess har jag verkligen ingenting o göra, jag är helt rastlös. Men eftersom jag har sätt alla Pretty little liars avsnitt o bara kan se ett i veckan har jag börjat kolla på gossip girl, o jag har blivit sååå fast har typ tittat en hel säsong på 3 dagar + att jag har kommit långt på säsong 2 oxå❤ Men jag hoppas jag kan hålla mig så jag har kvar tills vi reser så jag har nåt att göra, för jag har gratis wifi yääy!❤ Jag tipsar er verkligen att börja titta på gossip girl, men om ni inte tittat på Pretty little liars gör de först!❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0