Framme i Kreta.♥

Igår på eftermiddagen kom vi fram till hotellet efter ca 3,5 timme på planet o 2 timmar på bussen..
När vi kom fram började vi packa upp, fixa lite o titta runt, det är såååå fint! Mamma, pappa, brorsan o jag sover i ett ''rum'' och mormor, hennes man o syrran sover i ett annat. Men vi bor grannar så det är perfekt! ♥
Jag hann inte ta kort på rummet innan det blev ''stökigt'', haha men kommer säkert ta innan vi åker hem.
Idag så har vi ätit frukost o lunch, badat i havet o poolen och självklart solat! Men nu är alla uppe o tar en liten vilopaus.♥ I mitt rum sover både pappa o mamma, men linus o jag sitter lite med internet. ♥
Jag har inte hunnit tagit speciellt mycket bilder men kommer ta massa under dom här dagarna, men här är även en video som jag gjorde igår under resan hit, osv.
 
 
 

Sommarbilder & annat

Jag har haft fullt upp eftersom imorn 8/8åker jag till Kreta i 2 hela veckor, wihoo♥
Det ska finnas wifi där men vet inte hur bra det kommer vara, ska försöka blogga lite då o då för pappa o Josefin ska ta med varsin dator. ♥ Jag kommer ta såååå mycket bilder. ♥
 
Jag laddade i alla fall upp bilder från kameran på datorn idag, o det är lite från hela lovet men kommer bara ta några bilder.♥ Igår fyllde även min älskade mamma 40 år♥
 
 
Min älskling som jag kommer sakna så mycket. ♥
Tigers bästavän Zorbi♥
En sommar drink som mammas kompis Maria gjorde, muums♥
Min present till mamma♥
Frukost på sängen till mamma från familjen♥
 
Nu även 2 bilder från photoshooten
 
 
 

Dagens outfit igår 2/8

Jag hade även en liten photoshoot, dom bilderna kommer senare♥

KOFTA-H&M (NY)
BYXOR-H&M
TRÖJA-ULLARED

RSS 2.0