love



Dagen

Har inte gjort något speciellt idag men har inget o blogga om♡ Som vanligt var jag i tråkiga skolan o jobba jobba jobba.. det är nu sista veckorna som man antingen måste jobba klart massa saker eller också så snabbt som möjligt göra ett nytt kapitel och stressa. Men jag tänker positivt på de hela o tänker, jaaa snart är de sommarlov! Jag ska göea sjukt roliga grejer i sommar, det kommer ett inlägg på de senare.♡
Men tillbaka till dagen, jag har egentligen inte gjort mer än art komma hem o slappa... Mormir kom hit o ska äta middag här men hon handlar nu. Jag ska väll titta på let's dance ikväll o handla snacs♡
Ha en mysig fredagskväll kram♡


pååå lektionen igåår

bästa dagen i mitt liv


Nya skor, sool

Hej på er, jag har köpt nya skor som jag velat ha sååå länge(vita låga converse) o jag har faktiskt haft dom ett tag men inte använt dom pugrund av fel storlek, men nu har vi letat länge efter den storleken jag ville ha men den finns inte! Så nu får jag ha en sula istället men de funkar lika bra.♡
Och idag har det även vart sjukt varmt!!! Det var typ 20-25 grader, dessutom spelade jag i det vädret 2 fotbolls matcher med skolan och tränade nyss. Men när jag var hemma efter skolan hade jag shorts o linne♡





Rolig dag♡

Igår var jag o några kompisar i vby♡ Vi hade super kul♡ Vi åt på Donken, tittade i lite affärer osv♡ Efter gick vi hem till Yrsa o hoppade studsmatta o åt fruktsallad♡ Sen gick jag o freddy hem till henne o jag hjälpte henne o fixa hennes rum♡ Efter ca en timme kom pappa o hämtade oss o vi köpte pizza o godis♡ Goooott♡ Sen så bara hade vi de mys o det gick mean girls på tv så vi tittade på den♡ Kl elva gick freddy hem eftersom hon skulle hinna plugga till ett prov innan matchen idag♡ Så vi syns idag me♡









mjuukis

Så fort jag kom hem satte jag på mig mjukisar, jag är så trött o vill bara slappa idag♡ Jag slutade tidigt oxå för vi var på en musikal☆ Det var 7-9 or som höll i den, den var helt okej♡




Grönalund♡

Igår när jag var ledig passade jag o tjejerna från gamla klassen åka till grönan♡ De var inte alla men de var också några andra o även hela parallell klassen♡ Jag åkte de mesta förutom typ dom höga som frittfall o den nya♡ Det var verkligen jäääääätte super mega kul♡ Här kommer lite bilder från igår♡

muuuums,jag o maja delade♡
-------------------------------
Jag och hedda




-------------------------------

En dricka till mamma♡♡












förlåtförlåtförlåt

Jag har inte bloggat på jääätte länge men tog en paus, sorry att jag inte sa något. Men har även slutat med youtube för några veckor sen.
Men blogga kommer jag fortsätta med o nu börja jag igen♡


RSS 2.0