Glad påsk♡

Hoppas ni får en bra påsk eller har♡
Saknar min bästis fästis så mycket♡







PÅSKLOV

YES, nu har jag fått påsklov, så skönt♡ Jag ska inte göra något speciellt på lovet, kanske åker lite till landet o sånt♡ Sen så ska jag vara med Amanda och Elin♡

Ska ni göra något speciellt?


VÅFFELDAGEN

 
Igår var det våffel dagen, och jag vet att jag lägger upp mycket mat bilder, men endå...
Det var super gott ♥
 
ÅT NI OCKSÅ VÅFFLOR IGÅR?
(bild från instagram)
 
 
 
 
 

Frukost


Smoothie blev min frukost idag♡ Det är super enkelt att göra men endå jätte gott och nyttigt♡ Det ända man behöver till denna smoothie var yoghurt, frysta bär jag tog hallon och blåbär♡ Sen lite banan och juice♡ Kanske kommer en video på det♡

HEADER

Som ni kanske märkt har jag en ny header. ♡
Jag vet att det ser skit konstigt ut med det på sidan för det täcker typ häften av bilden men vet inte hur man fixar det så japp.♡ Hoppas ni gillade den iallafall har kämpat, även fast det inte ser ut så. Men har letat upp bra bilder, fixat storleken, osv.  ♡ Ha en fortsatt bra fredag, kram ♡

Kusin 15 år♡

Igår fyllde min kusin 15 år och vi ska åka till mormor och fira henne där idag!  ♡
Har ingen speciell bild på henne som jag lägger ut här nu, men medans får ni ett litet collage på mig. ♥
Men nu måste jag tyvärr åka, detta blev ett mini inlägg men vi hörs! ♡
 

Världens bästa serie

Kan inte förstå att det är slut, eller inte slut slut, säsong 4 kommer ju ut men endå. Och jag menar då PRETTY LITTLE LIARS♡ Jag har spenderat dag o natt för denna serie, den bästa någonsin♡ Enligt mig. Nu har det gått 3 säsonger och ungefär 23-26 avsnitt i varje säsong avsnitten är ca 45 minuter och jag har sätt alla avsnitt♡ Sista avsnittet kom då ut igår, men kommer ut på natten för oss eftersom den sänds från USA. Men brukar titta en dag efter på 1channel eller ca 3 dagar efter på swefilmer för där är det textat. ♡ Men säsong fyra kommer ut i juni tror jag♡Om ni inte ser på denna serie, börja gör de nuuuu, swefilmer har alla förutom den senaste tror jag så sök på pretty little liars s01e01 så börjar du från början♡ Man kanske tycker den är lite tråkig i början men sen äger den♡ Man mäste se på alla avsnitt annars blir det förvirrande! ♡ Vill också säga att den är jätte spännande men inte läskig kanske lite ibland♡

Maja jag älskar dej

Best friend 4 ever❤

SOMMAR

Längtar såå sjukt mycket till sommarlovet! Speciellt till slutet av sommarlovet för då ska jag till KREEEEEETA, yihooo! I 2 veckor, så missar dom 3 första dagarna i skolan. Men det ska bli så sjukt roligt♡ Sen ska jag också på Stadium Sport Camp med Otti. ♡Hit ska vi i sommar!♡☆ Jag som gjort collaget♡

NYTT I RUMMET

 
Hejpåer, jag har haft ett superbra sportlov, hoppas ni också haft det! ♥
Igår var vi på ikea och köpte både nytt sminkbord o en ny spegel som sitter över, sen så shoppade jag lite i veckan b.la smink hutchen på höger sida, så nu är mitt rum helt perfekt enligt mej, jag ääälskar det. Smink ''hutchen'' köpte jag på ÅHLENS CITY på avdelning/affären Muji.

RSS 2.0