Slapp fredag

Denna vecka har vart så tråkig! I måndags var jag sjuk (igen). Så jag fick order av min tränare att inte träna på hela denna vecka så jag skulle bli helt frisk! För 3 veckor sen var jag sjuk i en vecka, sen träna jag nästa o blev sjuk efter det! Vilket inte var så smart så därför har jag inte träna o haft jätte tråkigt hela veckan! Men jag får träna på söndag så de ska bli så kul!❤️
Även fast jag inte tränat så är jag jätte trött, de är så mycket i skolan just nu, jätte jobbigt. Jag har 3 prov inom kort, och de är i enligt mig dom jobbigaste ämnena no, so & matte. Pappa har tagit ledigt i helgen så vi ska plugga jätte mycket! Tråkigt att spendera helgen så men de får man leva med😪❤️
Men nu ska jag njuta av denna fredag, kram



Sjuk

Hade feber i fredags, lördags & igår! 
Därför var de bäst att jag stanna hemma idag så jag blir helt frisk, hostar fortfarande mycket men de får man leva med.
Jag har fått alla mina födelsedags presenter nu så jag kanske lägger upp bilder på de i ett inlägg, vi får se!
Detta var bara en liten snabb uppdatering, nu ska jag äta och plugga!


Ny mobil❤️

Jag har inte bloggat på såååå länge, tycker de är jobbigt att starta datorn, lägga in bilder och sen redigera dom. Eftersom jag har en hp o den är rätt så seg att sätta på. Men nu har mamma skaffat en MacBook Air, och de går hur snabbt som helst! Och jag fyllde år i onsdags (22 jan)❤️ Då fick jag en ny mobil, iphone 5s guld!! Blev så himla glad eftersom min gamla var så seg o trasig. Och iphone 5s har jätte bra kamera vilket betyder att jag kan göra bra inlägg även med mobilen❤️ 
Ska försöka börja blogga, vi får se hur de går! 
Bjuder på denna härliga bilden med Maja!

RSS 2.0