Victoria Secret♡

Våra kompisar kom hem från Dubai förra veckan o där fanns de Victoria secret♡ Jag har velat ha det sååååå länge nu så kan inte beskriva hur glad jag blev nät jag visste att de fanns där♡ Om ni vill veta mer om dofterna kan ni kommentera♡

kommer bilder

Har inte hunnit blogga för har vart på träningsläger♡ Och cup, kommer berätta mer sen!

☆Silver☆

I helgen var jag med 98.or och spelade match, dom är ju 2 år äldre så de är ganska mycket skillnad men det är jätte roligt att spela med dom♡ Vi förlorade tyvärr finalen på straffar, men vi blev endå glada att få silver♡



☆Solig dag☆

Så skönt med värme♡


Träning♡

Kom nyss hem från träningen♡ Älskar fotboll♡ Vi va typ 6 st så det var inte jätte kul, men endå skönt att träna efter allt godis♡ Har ätit mycket hihi♡

HAR NI ÄTIT MYCKET SÖTSAKER?

Här är två bilder från en mini photoshoot igår♡





KEPS♡

Jag köpte en keps igår och är kär♡ Kan inte vänta tills sommaren kommer♡ Jag köpte kepsen i rosa men när jag var där fanns de oxå svart och lila♡ Men jag vet att de finns i blå också♡ Den kostade 150 kr på Stadium, tyckte de va ett jätte bra pris för new york keps♡


NY MÅNAD♡

Nu är det 1 april, en ny månad♡
Vet verkligen inte varför men känns som om denna månaden kommer bli grym♡


RSS 2.0