INSPERATION, justgirlythings

Älskar sånna här justgirlythings bilder❤

ALLA HJÄRTANS DAG

Hejhej, igår var det alla hjärtans dag! Vi hade det super mysigt hemma, vi fick en jätte god middag lagad av syrran och fick fina presenter. ♥
Idag har jag studiedag, och det är så skönt! Jag bara slappar och har det allmänt bra!
Förra helgen köpte jag en väska från h&m för 399 kr, den som är på bilden! På dom andra 2 bilderna är mina alla hjärtans dag presenter. ♥

Feb. 08, 2013

TOG MIG EN GLASS

Har ju fortfarande inflänsan o denna vecka har jag nog aldrig mått sämre, idag har jag blivit bättre men är fortfarande svullen i halsen, gör skiiiit ont, där för tog jag en glass o försöker svalka, så skönt men bara i några sekunder!  Men jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon för, för det första så har vi nationela prov i svenska och jag missade redan första i tisdags, o det blir sååå jobbigt sen om jag får göra båda i efterhand. Och det andra är att detta är min sista vecka med 6C, jo eftersom jag byter skola nästa vecka!

LIP BALMS- THE BODY SHOP

Jag älskar dom här läppbalsamen från the body shop, dom är som dråger, dom kostar 60 kr tror jag. Dom återfuktar jätte bra och hjälper mot torra läppar! ♥ Dessutom luktar dom såååå himla gott. ♥
 

RSS 2.0