2012 ending

Halojsan my fränds, ja de är ju nyårsafton idag, så gott nytt år.<3 Kommer kanske ta lite bilder sen, dom kmr kanske upp senare, men måste vara lite social nu o stänga av datan, kram



MASSA FRÅGOR

Har tråk på datan så här kommer svar på massa.

 

 Namn- Julia

 Ålder? - 12

Bor tillsammans med? - Min familj?

 Färg på huset vit 

 Hus eller lägenhet? - hus

När är du född? 22 jan 2000

 Klass? - 6c 
Något jobb? - Nej
När gick du upp i morse? – vaknade 9:45 men gick upp 10:15 typ 

När ska du sova? - vet inte 
Duschat idag?-nej, ska  efter detta 
Kramat någon idag?-  ja, mormor

Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit idag? - (tuc) kex

Dagens klädsel? – har mina sovkläder just nu men, a.

Dagens smink? - har inte sminkat mej, men ska typ ha mascara

Dagens sötnos? - NEMO, mormorshund eftersom han fyller år.
Dagens roligaste? - vet inte
Har du många vänner? - tillräckligt 
Vem kramade du senast? -  mormor som jag sa

Vem pratade du med i telefon senast? - pappi
Vem fick du senast sms ifrån? - Ottilia

favorit:

Film? - Hunger games, twilight
Låt? - alla one directions o många fler
Mat? - taco, pappas kyckling haha
Dryck? - fanta exotic  
Färg? - typ alla

Stad? - Vet inte
Land? - usa, england o varma länder haha
Ämne i skolan? - idrott
Människa? - venne

  senaste:
Personen du tänkte på? - ottilia
Gången du spydde? – för några månader sen
Gången du grät? - vet inte
Pizzan du åt? - någon gång denna vecka
Gången du var i Göteborg? -läääänge sen
Gången du var i Stockholm? - idag  
Gången du var full? - aldrig
Gången du var hög? aldrig

antingen eller:


Hund eller katt? - hund
Tvspel eller datorspel? – tvspel 
Big Brother eller Paradise hotel? - inget
Blont eller svart hår? - blont 
blåa ögon eller bruna? - venne, båda e fint. bror på personen.
Choklad eller lakrits? – lakrits
Göteborg eller Stockholm? – stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
Coca cola eller fanta? - fanta
Pizza eller kebab? - kebab
Randigt eller prickigt? - randigt
Leva eller dö? - Leva

antal:

Personer du älskar? -  men oenmsdkjfrnöos

Personer du hatar? - venne om jag HATAR någon.
Gånger du varit full? - ingen   
Glassar du ätit på en dag? - vet inte?
Gånger du varit hög? -aldrig?
Personer du saknar just nu? – kompisarna i skolan

vem:

Vill du kyssa nu? - ingen 
Ska du träffa imorgon? - kompis kanske
Sjöng du senast för? - ingen speciell
Hade du senast en msn-konversation med?- MSN ? O.o vem e inne där? 
Spelade du tvspel med senast? - Linus
Vill du ta med på resa nu? - min syrra
Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen?
Förtjänar att dö? - asså herregud!?
Är söt? - alla i one direction 

vad:

Gör dig glad? - min fräääänds

Gör dig ledsen? - jag vet inte
Vill du helst göra nu? - gå o duscha 
Önskar du att du slapp göra? - inget just nu
Vill du ha nu? - en resa
Önskar du dig i födelsedagspresent? -  det jag inte fick på jul
Längtar du till? - min födelsedag
Tycker du om dina betyg? - hyfsade
Ångrar du i ditt liv? - en sak i somras

Är det bästa som hänt dig? min familj o mina best frääänds
Hur mycket är klockan? - 12:20

 

 

GÄSTERNA KOMMER SNART

Snart kmr världens bästa släkt.<3



MORGON PRESENT

Halloj, fick en morgonpresent, 3 hollister t-shirts, iiiiiihhhh ! älskar dom :* men aaa... GOD JUL!





JULAFTON IMORGON, HELT SJUKT!

Herregud, jag har fortfarande inte fått in julstämningen helt, nära är jag men inte hela vägen!
Men igår på kvällen pyntade hela familjen granen, fick ingen bra bild för med blixt blev fult och utan blir det fut o dålig kvalite. Idag har jag fotbollsträning klockan 16:00. Innan det ska jag vika MASSA
tvätt, buuuuuu! Måste oxå städa mitt rum, fast hinner det innan släkten kommer imorn, men tror de e skönt att ha det gjort. Jag antar att jag måste börja vika tvätt nu, GOD JUL! <3
Just glömde säga att vi julbakade lite i veckan med Maria o hennes familj. <3
 
 
 

Shopping nu!

Nu ska jag o familjen shoppa julklappar, vi hörs! :*

3 advent

Hej på er korvar, idag är det tredje advent, herregud det är julafton om typ mindre än en och en halv vecka, aaaaahhhh. Längtar något otroligt! Josefin min syster bakar lussebullar nu så det blir nog advent fika senare. 💕 Som sagt ska jag åka skridskor imorgon, skönt att slippa sitta vid skolbänken! I fredags så kom Ottilia till mej o sov här, och i lördags så åkte jag,Josefin,Linus,pappa, Ottilia och hennes pappa o handla julklappar, dock hittade jag typ inget. Sen så sov jag hos Ottilia! :) Och idag hade vi fotbolls träning o sen duscha vi o så sedan åkte vi o titta på julklappar igen med hennes mamma. Så ja. Fullt upp! kram! <3



Ojsan!

Hejhej,har inte bloggat på nästan en vecka, sooorry, har haft jätte mycket läxa o allt. Imorn har jag tvåå prov, ett läxförhör OCH en inlämning på no. Herregud. Men som tuur har vi värsta chill nästa vecka. På måndag ska vi åka skridskor o gå på julmarknad, sen på tisdag e det vanlig dag men slutar tidigt, onsdag har vi pyssel dag, torsdag ska vi städa första lektionen och sen har vi träslöjd o hkk o sen slutar vi, o på fredag är det AAAAVVVSLLLUUTNING, YÄÄÄÄÄÄY.


KRAAM!




FOTBOLL

Hejski pejski, idag hade jag fotbollscup som fortsätter imorgon. Vi vann alla tre matcher, inga insläppta mååål. Så vi kom 1,a i gruppen och kom till a slutspel. jätte kul!<3 Nu sitter jag med otti o josefin i soffan o ska se på PLL. :3 kram

SNÖSTORM OCH ANNAT

Hejhej, sitter vid datan o bloggar..... igår var det väääääääääärsta snöstormen, herregud, kaos i stockhom. Idag hemma har jag pluggat på spanska läxan och gjort svenska läxan, uuuuuussssssccccchhhhh hatar läxor. Aja, jag hinnner inte skriva mycket mer. SENASTE VIDEON PÅ BLOGGKANALEN: http://www.youtube.com/watch?v=_s9uouHd9nU&feature=plcp
 
BILD FRÅN INSTAGRAM MED MAMMAS IPHOOOOOOONE 5 yeyeyey.
 
 
inte så fin, men ja.
 

VÄRLDENS BÄSTA BLOGG ;)

Hej, min syrra har en blogg, som ni måååååååååååååååååååååååååååste läsa, :)
Nu ska jag fortsätta baka kladdig kladdkaka. <3
 
 
HENNES BLOGG: http://josefinekberg.devote.se/ 

TIGER-ÖVERFÖR

 
HEJ, sitter och överför mitt ANDRA youtube-klipp på min nya kanal. Länkar klippet senare!
Igår så tog jag bara lite snabba bilder, som jag tänkte lägga in. Nu ska jag titta på PLL som jag blivit fast i, och öva på lite engelska ord, :)
 
Världens finaste hund, älskar snön, fast inte kylan.
MUCHO SNÖ, nejmen, mycket snööö.
PEPPAKAKOR ÄR FÖÖÖÖÖR GOOOTT.
ADVENTS MYYYYYYYYYYYYYYYYYS!
 
 
KRAMIZ
 

INSTAGRAM

på instagram heter jaf fotbollsjulia, så följ mej.




BASKET

hejhej, bloggar från mobilen nu, e på basketmatch, min syrra spelar. Efter matchen ska hennes lag gå o äta så jag får följa meeee, får se vad det blir! Aja ska fortsätta titta nu!




RSS 2.0