VIDEON

http://www.youtube.com/watch?v=p2b5vqsJqdo
 
 
 
 
 
DET ÄR PÅ NYA KANALEN

POTATIS O PURJOLÖKSOPPA

 
HEEJ, idag gjorde jag mat åt familjen, det bleb potatis o purjolök soppa med ett bröd. Det kommer en video på soppan på min NYA youtubekanal. Men ja, kommer lägga ut den på bloggen. Det kommer lixom mest vara ett konto för bloggen. Så kommer så småning om ta bort den gamla kanalen. Soppan blev iaf ganska god enligt mej, brödet blev gott men väldigt mättande, ;) HÄR E EN BILD PÅ MATEN! :)
 
 
 

°VÄRLDENS BÄSTA MORMOR°

Hej, min mormor skrev nyss att jag skulle få smink-kalendern från Åhlens. Blev jätte glad! Kommer ta kort på den när jag fått den!




°ÖNSKELISTA 2012°

Hej på er! Jag har gjort ett collage på önskelistan 2012. Jag gick nt in i detaljer på bilden men ja. Jag kommer göra en youtube-video på min önskelista men här är iaf collaget! Kram


°MIDDAG°FIKA°LOCKIGT HÅR°

Tjenamors, imorn blir der nog skola. Hoppas jag! Men vi åkte iallafall till Maria kl 16:30 eller något. ingen anning. Sen åt vi jätte god middag o fikade. Sedan "lockade" Frida mitt hår med en såndär grejsimojs som jag önskar mej i julklapp. hoho. Det blev aaas bra enligt mej. Men nu måste jag somna så att jag blie frisk tills imorn. KRAM!


Inte så bra bild på fikat men aa.


Mitt lockiga håååår.

"Lock-grejsimojsen"



°Fan°GRATTIS MARIA°

Fan, förlåt men faaaaaan. Behövde vara hemma idag. Usch! Jag hoppas verkligen de blir bättre senare. För Maria (mammas kompis) fyller år och vi är bjudna till dom på middag eller fika ikväll. Vi umgås med "hennes" familj vääääääääääldigt ofta. Dom är världens snällaste o roligaste kompisar!! Jag tror bara vi e bjudna idag. Men iallafall. Nu ska jag gå ut på en liten kortis promenad med Tiger.


°Dagen°Solsidan-mys°

Hej på er, sitter vid tvn o titta på solsidan! Skärde lite äppelbitar och kokade te och tog en RAMLÖS ÄPPLE. Vi har flera paket med tre olika smaker! Älskar smaken äpple!<3 Idag så hade jag träning klockan 15:00 så mamma hämtade mej på landet innan. Sen har jag typ nt gjort mer! Nu är solsidan sluut!



°Godmorgon°

Godmorgon, jag var ju på dop igår o det kmr kanske bilder från de senare. Nu är jag på landet och myser, vaknade klockan fyra av förkylningen igen. Kunde inte somna om så jag o mormor satt uppe o prata i några timmar. ;) Världens bästa mormor, <3 Snart ska vi göra frukost. Nemo, mormors andra hund mår nt så bra. Han e snart 9 år och sliten. Han går o gömmer sig ibland. Är orolig för honom. Men han är ju ganska gammal så ja. Här är en bild på mej o Nemo när vi var små. <3



°Dop nu°

Hejhej, om några minuter ska jag på dop. Inatt har jag typ inte sovit. 3timmar kanske. Jätte jobbigt. Min hals o snuvan var så himla jobbig. Kunde knappt andas! Men nu mår jag lite bättre. Dopet börjar klockan 13:00. Men vi ska titta på en present innan. Efter dopet åker jag till min mormor på landet o sover där. Det ska bli mysigt! Nu måste jag föna mitt hår snabbt! KRAM




°En dag till hemma°

Hej, ennu en dag hemma! Hatar att vara sjuk! Jag behövde frisk luft, därför gick jag med mamma, hennes kompis, mina hundar och Marias hund. Vi gick i typ en och en halvtimme, super skönt. Sen gjorde vi omellet till lunch och nu sitter jag o tittar på tv. kraaam

HUNDARNA SOM VAR PÅ PROMENADEN!

Elwis (Min mormors hund, men vi har varandras hundar varanan vecka)


TIGER (Min hund)


Zorbi (Marias hund) (mammas kompis)

kram




°SJUK°

Hejsan, nu sitter jag här o vet knappt om jag lever. ¡SJUK! Jag mår apdåligt! Så fick stanna hemma idag. :( Orkar faktiakt inte skriva mer, kram.




Bild från förut!

°Pepparmint-Läppbalsam°

Hej försökte mej på ett hemmagjort läppbalsam, PEPPARMINT. Första gången så inte värst lyckat, men
det blev coolt. :) Kram






°Läppbalsam-Pepparmint°



°Nails°

Helu, lite många inlägg men har målat naglarna, nagellacket är ifrån KUBISS nummer 63. Super fint, höstigt! <3 Kram



°Alcogel°

Hej igen, imorgon ska jag till läkaren o rönka höften o se om den har läkt. Och det är just när jag har SO prov kom jag o min mamma på. Såååå skönt. Var jätte stressad så ja. Men iaf, det går vinterkräksjukan i skolan och en i min klass kräktes idag, I SKOLAN. ;S Så jag bad mamma köpa alcogel, som tar bort bakterier o sånt på händerna. Så hon köpte en stor och la den i en jätte gullig förpackning. Så nu tar jag med den till skolan! :) Ett tips!
Kram





°So plugg°

Hejhej! Mår inte alls bra, men har so prov imorn så måste PLUGGA! Imorn fyller min fina pappa år!

Hoppas ni inte har lika dålig dag som jag har idag! Kram



Design!

Hej på er! Ska försöka fixa designen

i veckan o så. Min syrra ska hjälpa mej. Kram!

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

RSS 2.0