One direction ♥

Hemma från skola en dag till, inte speciellt kul faktiskt. Men jag kommer börja blogga lite mer om skönhet och smink, det kommer inom kort. Tycker själv det är mycket roligare att läsa om, ska börja fota min vardag mer o sånt helt enkelt. ♥ Jag kommer också tipsa om låtar som jag gillar! ♥ Så i detta inlägg tänkte jag tipsa om 3 one direction låtar, one direction gör mej alltid på bra humör, det är därför jag älskar dom ! Dom lixom hjälper mig att kämpa. ♥ Och dom här 3 låtarna, är sååå fina tycker jag, dom finns inte med i deras album, dom är typ ''extra låtar'', men jag tycker verkligen dom skulle funnits i albumet, men jag älskar iallafall dom. ♥
 
 

Sjuk

Hejhej gick hem från skolan igår illamående, Linus var hemma de dagen också så jag antar att han smittat eller nåt. Just nu mår jag inte alls bra, har inte ätit på hela dagen. Vill inte heller. Mår jätte illa och ont i huvudet.




Josefin-18 år Julia-13 år

Hejhej, har inte hunnit blogga, men SERIÖST ska börja blogga bra igen. Världens bästa syster 18 år. Yiho.
Vi har mycket gäster o god mat o allt, toppen. Även lilla jag har fyllt 13 år i Tisdags ! yäähåå. Jag fick, MASSA hollister kläder, 500 kr, fotbollskläder, one direction lakan och bok, uggle örhängen, 2 armband, solglasögon- Raybands, converse strumpor haha, emmas skönhets bok, 1001 cupcakes bok, fotbolls vits bok, hollister väska, JUST DANCE 4, MASSA nagellack-essie o typ nåt annat märke, 2 mascaror. Ja, haha men se va typ allt. Kan ha glömt ngt men tror nt de, ;) Kram


Med Majzi

Hejhej, e med maja, vi har de as mysigt, oj vilken dag vi haft, mycket har hänt bra o väldigt dåligt vid vissa tillfällen, de var en sak me Maja, men nu e allt bra o så men villr bara uppdatera, har haft en skum vecka! kram



DÅLIG UPPDATERING

Hej, jag vet att det vart sämst uppdatering, sorry!
Men det har typ inte hänt något speciellt, skolan har börjat, joooooooooobigt!
Just nu sitter jag bara vid datan bloggar, lyssnar på musik o sånt.
Men har nt så mycket att säga, ska försöka blogga mer!
Juste bild ett är mitt o mammas mellis, hihi mammas kaffe o bådas lyxshake från MAX, gott var det men väldigt stor var den :P Jag tog jordgubb o den smakade VERKLIGEN jordgubb typ. Det finns oxå blåbär o choklad. :)
men har inget annat o blogga om så hoppas vi hörs imorn!
 
 
 
 
 
 

One direction- kiss you

HEEEEEJ, omg!!! One directions video kom ut igår kl 21:00, o jag var den 100 som tittade, (Y). <3
Men iaf, jag äääääääälskar videon. Det lixom ''visar'' dom, för dom är så spidade o glada o väääldigt busiga, speciellt på photoshoots, haha dom som tar kort brukar bli arga, haha, okej men iallafall, dom är bääääääst enligtmej. ||JAG TKR SOM JAG VILL|| Skrattar varje gång jag ser den, speciellt när dom ''åker'' skidor o harry i bakrunden, haha. Men om ni inte sätt videon så finns länken häääär --> http://www.youtube.com/watch?v=T4cdfRohhcg&list=UUbW18JZRgko_mOGm5er8Yzg&index=1
 
KISS YOU- ONE DIRECTION
 
Men idag kom Hanna efter skolan, o först åt vi mellis sen typ chilla haha sen bakade vi o spelade fifa, jätte mysigt. <3 Jätte bra eftermiddag o kväll med min lilla gurkis hannis. <3
 
 
 
 
 

HEJSVEJS

Hejhej, igår var vi o inventerade (?) på JULA.
Det betyder då att man ska räkna ALLA varor som finns i HEEEEELA butiken. Så mitt fotbollsag o ett basketlag o något annat lag vet inte vilka de va. Räknade alla saker som fanns. Men föräldrarna var oxå med. Men på Jula har dom verkligen allt oxå. Men min grupp (vi var indelade) fick börja med avdelningen KASSA. Det var juaslgnjuasj jobbigt. Det var typ en sån där grej med mini plopp,kexchoklad o allt sånt, först behövde vi sortera alla. o senäkna. o alla sorter fanns det 100 till 250 av. GRRRRRRR. sen så fick vi ta det andra godiset, påsarna o  det. sedan gick man runt lite överallt o gjorde typ mest datatillbehör. Så vi var där 17:00-22:00. :S jaja, vi tjänade bra iallafall!
 
 
 
 
 
 
 

NYÅRSAFTON

 
Det är fan 2013 nu, fett med najs!
Detta ska bli ett bra år, jag blir tonåring, ssc, ullared, mina vänner o familj, allt ska bli bra.
2012 var sämsta året! usch.
Men här kommer lite bilder från igår! Filmade nästan hela tiden på fyverkerierna
 
, så fick typ ingen bra bild.
 
 
Bild 1. TOMTEBLOSS AND ME
Bild 2. Tomtebloss
Bild 3. Jordgubbar, blåbär o ananas
Bild 4. Världens finaste o tokigaste lillebror
Bild 5. POMMAC
Bild 6. Fyverkerier ? 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0