Börjar om på nytt

Hej, nu vet jag att jag inte har några läsare längre eftersom jag "slutade" med bloggen. Jag hade ingen tid för bloggandet och hade inte ett stort intresse för det. Men under tiden som har gått har jag börjat läsa mycket bloggar och mitt intresse för foto har blivit väldigt stort, även fast jag inte tagit så mycket foton med kameran, har jag tagit många snabba med mobilen. Det låter konstigt men nu har jag börjat känna att jag har orken och tiden att börja blogga igen, jag ska försöka blogga varje dag men vill inte ha för hög press. Nu har jag höstlov och fotbollen är "slut". Har inte alls mycket träningar innan jul så jag ska försöka blogga mycket till jul och se hur de går och sen om jag fortfarande känner samma som nu ska jag fortsätta. Idag ska jag ta lite höstbilder med min syrra så ska försöka hinna redigera och lägga upp idag! Jag har tagit kort på kameran vi ska använda som är min syrras- en Canon 500d som jag tror inte finns att köpa eftersom de finns en Canon 600d som jag önskar mig i julklapp/födelsedag. Här kommer lite bilder på Canon 500d

Kram-julia







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0