Vilken helg..

Helgen har på ett sätt vart jätte kul och på ett annat värdelös! Jag var ju ledig i fredags vilket var tur eftersom jag hade världens träningsverk, vilket jag har nu också! Kan knappt gå! Men i fredags så åkte jag till Sara med Maja, Freddy & Hedda! Vi pluggade i ca 6 timmar! Men vi hann också göra pannkakor till lunch.❤️ Efter allt pluggande så vilade vi en stund och när klockan var kanske 18.00 så åkte vi och köpte pizza som vi förkänade! 
Sen köpte vi godis till senare för Maja och Freddy skulle sova hos mig! 
Vi hade de jätte mysigt och spelade monopol och såg på Frozen. Jag hade redan sätt den så jag somnade under filmens gång. 
Maja mådde dåligt på lördagsmorgonen så hon gick hem, men jag och Freddy fortsatte och plugga! Anledningen till så mycket plugg är för att jag har 4 prov denna vecka!! Hedda kom lite senare och pluggade med oss, sen kl 16.00 så åkte jag på Josefins match! Och när jag kom hem från den så åt vi sushi och titta på mello!❤️
Idag ska jag plugga IGEN med Maja och Freddy, sen har vi träning kl; 20.00!
Kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0