Hård styrka!!

Var nyss på min fotbollsträning eller ja min styrketräning med fotbollslaget som vi har varje torsdag 19.00-21.00.
Vi springer först intervaller i VÄRLDENS JOBBIGASTE BACKE, och sen från den platsen till hallen där vi har styrka som är ca 3,5 km! O då brukar kl vara 19.50 när vi kommer till hallen. Då kör vi styrka 1 timme, men idag var den timmen annorlunda för de kom en gammal militär och körde styrka med oss! Kan ha vart de jobbigaste jag någonsin gjort!
Han körde med oss! Vi körde boxning o sen skrek han ibland o då behövde vi göra ex armhävningar, sittapps osv
Våran tränare räknade sittappsen o vi gjorda mellan 300-350 st, helt sjukt mycket för mig iallafall!!
Som tur har jag studiedag imorgon så då kan jag pusta ut!
Kram på er




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0