Frågor

Hejsvejs, har inget o blogga om så gör en liten sån här 30 frågor om mig, har gjort en liknade förut.♥

 

 

30 Frågor om mig:

1. När gick du upp i morse? – 06.30

2. Vem ringde du senast? – Lovisa♥

3. Vad har du i dina fickor? - NOTHING

4. Vad köpte du senast? – Tuggummi.

5. Vad får dig att bli riktigt arg? – Elaka männsikor

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Familj, vänner & ett flygplan

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – Inget av det, haha!

8. Senaste filmen du såg på bio? – Thor

9. Vad uppskattar du hos en vän? – Tillit, omtänksamhet och att den peppar en.♥

10. Har du någon gång badat naken utomhus? - Vet inte, kanske när jag var mini

11. Vad äter du helst? – Gillar de mesta, men Taco.♥

12. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – På mitt bord bredvid sängen eller under kudden.

13. Har du några djur? –  1 hund,♥

14. Är du blyg? – Inte med personer jag känner väl, men andra ja rätt så.

15. När flög du senast? – Somras från Kreta,♥

16. Har du något tatuering? – Nej.

17. Vilken är den roligaste träningsformen? - ♥FOTBOLL♥

18. Var växte du upp? – Stockholm.

19. Vad har du in din väska? – NO-böcker, pennskrin, VS bodymist, inte alls mycket men hade 2 prov idag så dom böckerna lämna jag i skolan.

20. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – MJUKISBYXOR!!!

21. Vilken är din favoritparfym? – One direction- one moment, har den inte men har luktat på den, annars om body mist räknas så är de från VS Pure seduction, forever pink & secret charm.♥

22. Tycker du om att fika? – Såklart :)

23. Vilka tidningar brukar du läsa? – De är inte ofta jag läser tidningar men Frida

24. Lyssnar du på radio? – Bara i bilen.

25. Brukar du ta sovmorgon? – Ibland, beror lite på vad som står på schemat.

26. Leva nu, längta eller minnas? - Förstår inte frågan...

27. Något du aldrig skulle kunna klä dig i till skolan? - Vet inte, har aldrig gått med mjukisbyxor men skulle KUNNA de men tar ändå mjukisbyxor för det använder jag inte i skolan.

28. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Spelar fotboll,♥

29. Drömresemål? – Shopping resa i USA

30. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Vakna o känna att dagen kommer bli underbar!

 

 

Hejsvejs, har inget o blogga om så gör en liten sån här 30 frågor om mig, har gjort en liknade förut.♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0