Munk & te♥

Igår kväll tog jag lite kvällsfika, mormor hade köpt munkar till oss.♥
Idag ska jag kanske åka med familjen till ett centrum och ta en fika med mormor, nu verkar det som jag äter onyttigt hela tiden, men de e bar nu under lovet för efter blir det, träna,träna,träna!
Så länge jag mår bra kommer jag fortsätta med att äta det jag vill, men såklart med gränser.
Efter det kommer jag träffa lite kompisar och njuta av att ha lov!
Mamma har även fixat så jag+1 eller 2 kompisar kan gå på genrepet till Idol på fredag k 16.00. Genrepet är helt gratis men man behövde mejla dom eller hur de nu va? Vet inte men tror inte att genrepet brukar vara gratis.
Tyvärr så tror jag inte att Kevin kommer sjunga eftersom han har match!♥ Och idoljuryn kommer ju inte vara där, men de ska ändå bli super kul o gå! Efter ska jag och Lovisa sova hos någon av oss.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0