One direction- kiss you

HEEEEEJ, omg!!! One directions video kom ut igår kl 21:00, o jag var den 100 som tittade, (Y). <3
Men iaf, jag äääääääälskar videon. Det lixom ''visar'' dom, för dom är så spidade o glada o väääldigt busiga, speciellt på photoshoots, haha dom som tar kort brukar bli arga, haha, okej men iallafall, dom är bääääääst enligtmej. ||JAG TKR SOM JAG VILL|| Skrattar varje gång jag ser den, speciellt när dom ''åker'' skidor o harry i bakrunden, haha. Men om ni inte sätt videon så finns länken häääär --> http://www.youtube.com/watch?v=T4cdfRohhcg&list=UUbW18JZRgko_mOGm5er8Yzg&index=1
 
KISS YOU- ONE DIRECTION
 
Men idag kom Hanna efter skolan, o först åt vi mellis sen typ chilla haha sen bakade vi o spelade fifa, jätte mysigt. <3 Jätte bra eftermiddag o kväll med min lilla gurkis hannis. <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joeyjonsson.se

Du är nu en av dom 5 random personerna som har chansen att få en unik gratis design av mig, om du tackar ja kontakta mig så fort som möjligt så jag kan ge platsen åt någon annan om du inte vill ha den eller så, kramar

2013-01-12 @ 01:19:33
URL: http://joeyjonsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0